Elektrická stylovka Energica Eva má design moderního streetfighteru

0
343

 

Zdroj foto: debolexengineering.com

Elektrická motorka Energica Eva se dočkala podoby pro okruhové stroje. Má design moderního streetfighteru a k tomu nabízí luxusní zážitek z jízdy. No nekupte jí!

Energica Motor Company S.p.A. láká na design

Italská společnost Energica Motor Company S.p.A. je známá svými super moderními stroji, které udávají design mnoha konkurenčním značkám. Energica Eva je silniční motocykl, který se právě nyní představuje v úpravě v designu čistě okruhových strojů.

Značka se specializuje na výrobu elektrických modelů. Ve své současné nabídce najdete například Energiace Ego, Energica Eva nebo Energica Eva EsseEsse9. Styl modelů Ego a Eva jsou navrženy v lehce futuristickém stylu, něco mezi supersportem a streetfigherem. Eva EsseEsse9 je představitelkou stylové klasiky.

Všechny modely jsou však navrženy do posledního detailu tak, aby splnily přání i těch nejnáročnějších zákazníků. Moderní technologie a futuristický styl láká fanoušky napříč všemi styly. Značka má na kontě řadu staveb na základě klasických i moderních strojů. Jenže přišel čas na to, aby se Energica Motor Company S.p.A. posunula o příčku dál a tak přišla na řadu Eva, která se za pomoci zásadní proměny dostala o velký náskok napřed, oproti svým předchůdcům.

Zdroj foto: debolexengineering.com

Energica Eva rozvířila stojaté vody elektrických motorek

Energica Motor Company S.p.A. představuje zbrusu novou Energicu Eva, která na první pohled představuje silniční závodní speciál z doby sedmdesátých nebo osmdesátých let dvacátého století. Pocit evokují hlavně kapotáže s hladkými liniemi, na které navazuje atrapa palivové nádrže i koncovka se sedlem.

Klasika s moderními prvky

Energica Eva je postavena na trubkovém rámu sériového modelu Eva. O pohon se stará čistě elektrický motor s výkonem 107 kW a 145 koňmi pod kapotou. Točivý moment je na hranici 200 N.m. Výkon posilují baterie s kapacitou 13,4 kWh. Na jedno nabití urazí stroj kolem 200 km a dobití baterie na plnou kapacitu zabere něco kolem 3,5 hodiny. Rychlonabíječka pak jezdce přepraví o dalších 200 kilometrů dále za pouhých 30 minut nabíjení. Sériovka jede maximálkou 200 km/h. K dispozici jsou i jízdní režimy Urban, Eco, Rain a Sport.

Další zajímavosti, novinky z automobilového a motoristického světa či recenze automobilů a motorek najdete na auto – moto magazínu motoristika.cz

Vložit komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here