Decentní modernizace Fiatu 500X

0
504
Fiat 500x
autor fotografie: autozeitung.de

Že prošel Fiat 500X nějakými změnami by poznali jen opravdoví fanoušci. Automobilka nám musela změny prozradit. Jednalo se především o změny technologie, používané v interiéru!

Decentní proměna každé pětistovky

Automobilka Fiat postupně inovuje všechny vozy s názvem 500. První facelift se objevil již v roce 2015 u třídveřového hatchbacku 500, letos přišla na řadu změna u MPV 500L a nyní šlo o změnu u oblíbeného SUV 500X. Tento model se prodává od roku 2014, a proto jsou změny patrné především v nabídce technologie v kabině.

Nový multimediální systém

Zákazníkům je nabídnutý v nové 500X inovovaný multimediální systém s názvem UconnentTM. Zahalený je do sedmipalcového dotykového displeje a nyní jej můžete spárovat se všemi chytrými telefony prostřednictvím služeb Android Auto nebo Apple CarPlay, kde zrcadlíte displej telefonu na displeji UconnentuTM.

autor fotografie: autozeitung.de

Přehrávání hudby, telefonování za jízdy nebo sledování dalších aplikací je mnohem bezpečnější a jednodušší. Zákazníci mají navíc přístup ke Google mapám a zobrazit se má i aktuální dopravní situace. Je libo psát za jízdy zprávy? i služba diktování textových zpráv je nyní k dispozici. UconnentTM se dá doplnit o parkovací kameru nebo originální navigaci TomTom.

Nové barevné kombinace

Fiat 500X rozšířil pro své zákazníky paletku barev o dva odstíny, Alpi Matte a Alpi Matte, s možností výběru pro běžné verze. Tyto dva odstíny laků byly v nabídce už před faceliftem, ale pouze pro vyšší verze S-Design. Vybrat si můžete také z návrhů z nově nabízených designových paketů pro karoserii.

Motorizace zůstala stejná

Ačkoli se novinky v technologii projevily zejména v interiéru vozu, pod kapotou jsme se žádných změn nedočkali. Dále si můžete svou 500X vybrat z benzinové verze o výkonu 81 kW s motorem 1,6 E-TorW nebo slabší verze 1,4 Multi Air o výkonu 1,3 kW. V dieselové verzi pak zůstává motor o výkonu 88 kW a obsahem 1,6 MultiJet nebo slabší verze o výkonu 70, kW a obsahu 1,3 MultiJet.

Další zajímavosti, novinky z automobilového a motoristického světa či recenze automobilů a motorek najdete na auto – moto magazínu motoristika.cz

 

Vložit komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here