BMW K 1600 Grand America se šesti válci

0
490
BMW K 1600 Grand America
autor fotografie: ultimatemotorcycling.com

Motocyklistická rodina BMW přivítala zbrusu novou mašinu BMW K 1600 Grand America s dravým šestiválcem, zaručující pohodlné cestování.

Již v roce 2010 ukázalo BMW své cestoví motocykly s názvem K 1600 GT a GTL se šestiválci zavěšenými v rámu, které patří mezi doposud jediné sériově vyráběné mašiny s tímto typem koncepce na evropském trhu.

Užívejte si pohodlné cestování

Především v USA je cestování na motocyklech velmi oblíbenou a prestižní záležitostí. Proto nemohlo trvat dlouho, aby i na evropský trh dorazily varianty modelu K 1600B, které se představily již na podzim loňského roku. Letošní podzim přinesl rozšíření nabídky v podobě K 1600 Grand Amerika, který je inspirován pohodovým cestováním napříč jednotlivými státy.

Uhlazený design a pohodlí pro jezdce

Kapkovitý design motorky v elegantním a uhlazeném designu s nápadnými chromovými tlumiči výfuku spolu s umístěním bočních zavazadlových schránek v prodloužené boční linii s klesající zadní částí je nejen pastvou pro oči, ale také zajistí komfort a naprostý požitek z jízdy.

autor fotografie: ultimatemotorcycling.com

Inspirace z amerických Custom motocyklů

BMW k  600 Grand Amerika je inspirován původními americkými Custom motocykly, proto není divu, že se automobilka zaměřila na detailní design především v její zadní části. Brzdové světlo, integrované do horní schránky, je typickým rozpoznatelným znakem pro motocykl. Boční integrovaná světla do bočních schránek mají funkci brzdových světel a směrovek.

Nová verze s dvoubarevným lakem

Protože i v tomto případě automobilka dbá na exklusivitu motocyklu, designéři navrhli dvoubarevný lak, v kombinaci černé metalické barvy Blackstorm a žluté Austin Yellow. Chromové prvky na krytu předního kola pak sjednocují celkový vzhled v kombinaci s chromovými tlumiči výfuku.

Výkonná motorizace

O pohodlnou a svižnou jízdu se postará šestiválec se šestistupňovou převodovkou o objemu 1649 cm3 s výkonem 118 kW a 160 koňmi při točivém momentu 175 N.m v otáčkách 5250 min-1 s pohonem na zadní kolo.

Další zajímavosti, novinky z automobilového a motoristického světa či recenze automobilů a motorek najdete na auto – moto magazínu motoristika.cz

Vložit komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here