
Společnost Yamaha představuje svým zákazníkům nový scrambler XSR700 XTribute, spadající do řady Sport Heritage.
Scrambler XSR700 XTribute splní vaše očekávání
Xamaha XSR700 XTribute je stylový supersportovní stroj, postavený na základě modelu scrambler XSR700. Novinka se představila na letošní EICMA a půjde o sportovnější verzi, určenou pro příští rok.
Novinka značky Yamaha je do detailu inspirována modelem XT500 z roku 1976 a 1989. Model poháněný vzduchem chlazeným čtyřtaktním jednoválcem je jeden z nejúspěšnějších modelů na evropském trhu, co se prodejů týče.
Yamaha XSR700 XTribute láká na retro design
Novinka XSR700 XTribute láká na svůj neotřelý retro design, který se projevuje hlavně svým barevným provedením. Proto je použito označení 1981. Tedy nejúspěšnější období modelu XT500.

Design propracovaný do posledního detailu
Nejen barevné provedení, ale další designové prvky navodí příjemný nostalgický pocit. Třeba nová řídítka s hrazdičkou a robustnějšími stoupačkami, či zbrusu nové ploché sedlo a manžety na přední vidlici evokují dávné doby. Styl scrambleru umocňují pneumatiky Pirelli MT60RS, určené pro jízdu jak po silnici tak do terénu. Impozantní má být také výfuk značky Akrapovič, který si budou moci zakoupit za příplatek.
Motorizace podobná předchůdkyni
Nová Yamaha XSR700 XTribute se technologiemi příliš neliší od nynější verze Yamaha XSR700. S touto kráskou sdílí podvozek, rám i pohonnou jednotku. Tou je kapalinou chlazený řadový dvouválec o objemu 689 ccm s výkonem 55 kW a 74,8 koňmi pod kapotou při devíti tisících otáčkách za minutu a točivým momentem 68 N.m při 6 500 otáčkách za minutu.
Pro Yamahu je model XSR700 XTribute už druhým scramblerem v nabídce a k dispozici bude pro zákazníky v průběhu roku 2019. Bližší informace zatím výrobce neudává.
Další zajímavosti, novinky z automobilového a motoristického světa či recenze automobilů a motorek najdete na auto – moto magazínu motoristika.cz