Nový Triumph 1200 Scrambler má super techniku jako žádná motorka před ním!

0
111
Zdroj foto: ultimatemotorcycling.com

Výrobce motocyklů Triumph své zákazníky láká na průběžné rozšiřování rodiny svých klasických modelů. Další takovou je Triumph 1200 Scrambler, který se na trhu prodává ve dvou verzích.

Modely staví na motorkách ze 40-60 let

Triumph své modely staví na designu motorek ze čtyřicátých až šedesátých let a na trhu patří mezi největší výrobce motorek, co se do počtu nabídek retro kousků týká. Právě nyní láká na nové kousky, které začleňuje do stáje Modern Classic a to hned dvěma verzemi 1200 Scrambler.

První model nese označení Scrambler 1200 XC jakožto univerzální kamarád pro jízdu na silnici i mimo nezpevněné komunikace, model Scrambler 1200 XE díky svému upravenému podvozku je více zaměřen na výlety do terénu.

Model postavený na moderních komponentech

Do obou modelů byl začleněn trubkový rám, v němž je uložen kapalinou chlazený paralelní SOHC dvouválec s objemem 1 200 ccm. Nejvyšší výkon udává 66,2 kW s 90 koňskými silami při 7 400 otáčkách za minutu a točivým momentem 110 N.m. při 3 950 otáčkách. U obou modelů je poháněno zadní kolo díky řetězu a šestistupňové převodovky.

Zdroj foto: ultimatemotorcycling.com

Stavitelné vidlice a moderní tlumiče

Podvozek u první verze je vpředu vybaven stavitelnou vidlicí Showa 45 milimetrů upside-down se zdvihem 200 milimetrů. Model Scrambler 1200 XE používá stavitelnou 47mm upside-down vidlici Showa se zdvihem 250 mm, z hliníkové slitiny s odpružením se dvěma stavitelnými tlumiči Öhlins se zdvihem 200 mm, resp. 250 mm.

Oba modely jsou postaveny na drátech vyplétaných kolech, obutých do pneumatik 90/90 R21 vpředu a 150/50 R17 vzadu. Nejmodernější brzdový systém používá vpředu kotouče s průměrem 320 milimetrů v kombinaci s radiálními čtyřpístovými třmeny Brembo M50. Zadní kolo zastaví jeden kotouč s průměrem 255 milimetrů v kombinaci s dvoupístkovým třmenem Brembo.

Moderní elektronika

Modely jsou vybaveny nejmodernější technikou. Patří sem třeba nastavitelné asistenční systémy s možností volby z pěti jízdních režimů. Motorka má dále multifunkční TFT displej sdruženého přístroje a kompletní LED osvícení. Největším vrcholem je pak integrované ovládání GoPro kamery, kterou se značka Triumph pyšní jako první na světě, která je do elektroniky motocyklu instaluje.

Další zajímavosti, novinky z automobilového a motoristického světa či recenze automobilů a motorek najdete na auto – moto magazínu motoristika.cz

Vložit komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here