![](https://i0.wp.com/motoristika.cz/wp-content/uploads/2018/11/mustang-perform-t-torquenews.co_.jpg?resize=1000%2C517&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/motoristika.cz/wp-content/uploads/2018/11/mustang-perform-t-torquenews.co_.jpg?resize=1000%2C517&ssl=1)
Představujeme vám nejnovější exemplář Mustang RTR Powered by Ford Performance. Vznikl na základě spolupráce mezi Ford Performance a RTR Vehicles.
Ford Performance sází v tomto případě na speciály pro driftování. Nový Mustang vznikne jako limitované edice po deseti letech spolupráce mezi Ford Performance a RTR Vehicles. V roce 2009 byl představen první Ford Mustang RTR. Za jeho vznik vděčíme nejen automobilce Ford, ale také drifterovi Vaughnovi Gittinu Jr., designéru Calebu Clarkovi a společnosti Classic Design Concepts.
Od roku 2009 každoročně nový Mustang
Už od počátku spolupráce mezi společnostmi vzniká pravidelně nový Ford Mustang RTR, pro konkrétní modelový rok. Modely sice nesjíždění z výrobní linky po velkém jako ostatní zástupci oblíbené značky, ale lze jej díky paketu proměnit v sériový vůz, jehož prodej i montáž zajišťují vybraní prodejci automobilky Ford na severoamerickém trhu.
Motorizace nabídne dvě verze
Pro příští rok to bude Series 1 Mustang RTR Powered by Ford Performance. Pokud by si někdo přál, může jej mít ve verzi s osmiválcovým motorem Mustang GT nebo čtyřválcovým motorem Mustang EcoBoost. V obou případech musí být součástí výbavy paket Performance Pack 1, zahrnující sportovní zadní spoiler s Gurneyho klapkou.
Úpravou projde podvozek i design
Úprava klasického modelu za limitovanou edici bude i tentokrát probíhat prostřednictvím paketu montovaného u výrobců značky Ford, opět na severoamerickém trhu. V prodeji by měl být už od začátku příštího roku a výroba bude omezena na pouhých 500 exemplářů. Úpravy se nebudou týkat pouze designu, ale hlavně podvozku. Ten má nové pružiny, nastavitelné aktivní odpružení MagneRide a devatenáctipalcová kola v novém designu.
Bezpečně rozeznatelný díky sportovním prvkům
Verze Mustang RTR Powered by Ford Performance má být snadno rozpoznatelný už na první dobrou díky pohledu na masku hladiče, která má vlastní osvětlení. Dále ho bezpečně poznáte díky aerodynamickým prvkům a specifickým designovým grafikám na kapotě a bocích. Interiér je pak rozeznatelný díky logům RTR, novou hlavicí řadicí páky a ovladače osvětlení.
Další zajímavosti, novinky z automobilového a motoristického světa či recenze automobilů a motorek najdete na auto – moto magazínu motoristika.cz