Představujeme vám nový Royal Enfield Thunderbird X

0
659
Royal Enfield Thunderbird X
Zdroj foto: auto.ndtv

Nenechte se oklamat nostalgicky vyhlížejícími retro motocykly od výrobce Royal Enfield! Značka se sice specializuje na retro design, v nabídce má i několik sportovních skvostů! Jedním z nich je třeba Thunderbird X.

Royal Enfield a jeho široká nabídka

Indická společnost Royal Enfield se specializuje především na motocykly, které na první pohled vypadají jak ve vatičce zaparkované stroje z dob našich dědečků. Ovšem nenechte se oklamat prvním dojmem a pozorně prozkoumejte jejich nabídku.

Café racer Continental GT

Royal Enfield svým zákazníkům nabízí například tradiční café racer Continental GT. Vzhledem bychom ho mohli zařadit do šedesátých let, novinky s označením Interceptor 650 a Continental GT 650 s dvouválci se do tamní doby vrací pouze retro vzhledem, přičemž jsou použity ty nejmodernější technologie. Premiéru tyto motorky měly loňský rok na výstavě motocyklů EICMA v Miláně.

Retro design je přesně styl, který indickou značku ozvláštňuje a charakterizuje mezi ostatními výrobci motorek. Má však i jisté výjimky, například v podobě endura Himalayan, který má například centrálně umístěný tlumič zadního kola. Moderně konstruovaný cruiser Thunderbird 350 a Thunderbird 500 má nejmodernější techniku, sdílející s modely Classic a Bullet.

Moderně pojatý Thunderbird X

Pokud se ještě necítíte na to, jezdit na retro stroji, podívejte se například na nabídku Thunderbirdu X, který je sice zatím určen pro indický trh, ale třeba se jednou dočkáme jeho prodeje i v Evropě. Thunderbird X nabízí moderní pojetí designu. Použitá litá kola, nízko usazené sedlo nebo design palivové nádrže působí hodně svěže. Baví nás také jeho barevné provedení v pastelových barvách.

Technika v Thunderbirdu X sdílí rám i motory (chlazené čtyřtaktní jednoválce se vstřikováním paliva) s modelovými řadami Thunderbird Bullet a Classic. Motory o objemu 346 ccm a 499 ccm mají výkon 15 kW a 20 koní při 5250 min-1 a 20,6 kW s 27,6 koňmi při 5250 min-1 a točivý moment 41,3 N.m. při 4000 min.-1

Další zajímavosti, novinky z automobilového a motoristického světa či recenze automobilů a motorek najdete na auto – moto magazínu motoristika.cz

Vložit komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here