
Mercedes se pustil do omlazovací kúry třídy C. Designu se však příliš nedotkla. Změny se týkají především u motorizací.
Mercedes-benz třídy C byl navenek upraven pouze nepatrně. Nový vzhled dostaly diodové světlomety a trochu upraveny jsou i plastové díly. Čelní maska je upravena podle výbavového stupně, stejně jako tomu bylo u předešlé verze.
V interiéru je upravená palubní deska, která je u vyšších výbav nahrazená přístrojem s displejem s několika možnostmi zobrazení. Upravený byl také multifunkční volant. Tlačítka jsou nahrazena dotykovými ploškami a je sem vměstnán také tempomat.
Pohodlí na prvním místě
Nové céčko se kromě malých designových úprav zaměřil také na pohodlí posádky. Skvěle propracované detaily v interiéru působí velmi luxusně. Dobře propracovaný podvozek zajistí dynamickou a velmi pohodlnou jízdu i na nezpevněné komunikaci především díky kultivovanému odpružení s pneumatickým systémem Airmatic.

Mercedes – Ekologická třída C
Modernizace třídy C se zaměřila na ekologické pojetí vozů. Novinky a modernizace se týkají především emisí e efektivitě. Například benzinové agregáty jsou nově vybaveny filtry pevných částic. Nově přibyl motor s obsahem 1.5. Celkový výkon motoru dosahuje 135 kW. Motor je zapojen do 48 V mild-hybridní sestavy s elektromotorem 10 kW/160 N.m. který při přidání plynu dodá motoru skvělou akceleraci.
Dieselový agregát 2.0 OM 654 automobilka používá už dva roky, nově se objevil i v Céčku v doprovodu dvojitě přeplňované verze 300d s výkonem 180 kW. K dispozici je také obsah 1.6 s výkonem 90 nebo 118 kW. Všechny varianty pak mají hliníkový blok s chemicky nanesenou kluznou vrstvou válců Nanoslide. Originální tvar písku má ostrou hranu u spalovacího prostoru. Nový tvar zajistí soudržnější tvar plamene a tím snižuje emise oxidů dusíku.
Další zajímavosti, novinky z automobilového a motoristického světa či recenze automobilů a motorek najdete na auto – moto magazínu motoristika.cz