Ducati Diavel 1260 a 1260 S jde do výroby

0
158
Zdroj foto: motorcyclenews.com

Výrobce motocyklů Ducati oznámil spuštění výroby nových modelů 1260 a 1260 S. Tyto modely nahradí stávající modely dvanácstistovek Diavel.

Ducati chystá jednu novinku za druhou

Výrobce sportovně laděných motocyklů Ducati už v loňském listopadu na veletrhu EICMA 2018 lákal fanoušky na řadu novinek, které pro letošní rok chystá spustit. Jako první přichází na řadu modely Diavel 1260 a 1260 S. Další modely, které budou následovat, jsou Panigale V4 R, Hypermotard 950, Monster 821 Stealht a v neposlední řadě luxusní elektrokolo Mig-RR.

Dvojčata Diavel 1260 a 1260 S nahradí doposud vyráběné modely Diavel s motorizací 1 198,4 cm3 a doplní cruisery XDiavel a XDiavel S, se kterými mají stejný objem motoru. Modely 1260 a 1260 S se vyrábějí ve výrobní hale v Borgo Panigale, kde sjel jednadvacátého ledna první Diavel 1260. Model je vyrobený v červeně lakovaném rámu, kontrastující s matnou i lesklou černou.

Zdroj foto: motorcyclenews.com

Diavel 1260 a 1260 S má odlišný design od ostatních modelů

Diavel 1260 a 1260 S bezpečně rozeznáme od ostatních modelů Ducati díky přepracovanému designu. Technika už tak dobře vidět na první dobrou není. Až se ale usadíte do sedla, posazeného na zcela novém rámu, ucítíte ten rozdíl zcela okamžitě. O pohon se stará dvouválec Ducati Testastretta DVT o objemu 1262 cm.3 motor má nejvyšší výkon 117 kW se 159 koňmi při 9 500 otáčkách za minutu a točivým momentem 129 N.m při 5 000 otáčkách za minutu. Síla je posílána prostřednictvím šestistupňové převodovky s antihoppingovou spojkou na zadní kolo.

Bohatá výbava

Standardní model Diavel 1260 má ve výbavě osmistupňovou kontrolu trakce DTC, Ducati Power Launch, DHP, bezklíčkové zapalování Hands Free, Ride by Wire, přepínání jízdních režimů, Bosh ABS s funkční brzdění v náklonu, LED osvětlení a automatickou deaktivaci směrových světel.

Model S je navíc obohacen o rychlořazení up/down EVO (DQS), přední světlomet je s funkcí DRL pro denní svícení a plné LED osvětlení, dále má Bluetooth modul či tempomat.

Celková hmotnost obou modelů činí 218 kg, rozvor kol je 1 600 milimetrů, sedlo je umístěné ve výšce 780 milimetrů a pořídit si základní model můžeme za 509 000 korun. Model S startuje na částce 585 000 korun.

Další zajímavosti, novinky z automobilového a motoristického světa či recenze automobilů a motorek najdete na auto – moto magazínu motoristika.cz

Vložit komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here