Jeep se letos zaměří na evropský trh a to hned se čtyřmi novinkami. Jak se mu to podaří a co svým novým zákazníkům, na které chce cílit, nabídne?
Jeep reaguje na evropskou rostoucí poptávku SUV
Americká automobilka Jeep není na evropském trhu až tolik oblíbenou značkou. To chce společnost změnit, a proto se zaměřila na čtyři novinky, které mají přilákat nové zákazníky. Protože je stále větší poptávka po crossoverech, není divu, že chytá svou šanci. Automobilka se chce stát klíčovým členem koncernu Fiat Chrysler Automobiles a touží být největší značkou skupiny. Podaří se mu to?
Jeep bodoval už s příchodem Compassu
Když automobilka představila novou generaci Compassu, strhla se kolem něj vlna pozitivních ohlasů. Tímto směrem se Jeep chystá jít i v případě modernizace svých stávajících modelů Renegade, ten se poprvé ukáže už 1. června a Cherokee, který se nám představil už před časem. Pro letošní rok se také chystá nová generace Wrangler, která byla k vidění na ženevském autosalonu. Do prodeje vstoupí už během druhé poloviny letošního roku.
Ovlivní nové vozy prodej na evropském trhu podle plánu?
Automobilka Jeep podle statistik ACEA v loňském roce prodala pouhých 108 655 automobilů. I když prodeje nejsou příliš vysoké, přece jen jsou vyšší o 3,5 procenta oproti předešlému roku. Pokud chtějí evropští zákazníci SUV, pak jim bude mít automobilka co nabídnout a tak se s nárůstem prodeje počítá už nyní.
Ředitel evropského zastoupení Jeepu, Jeff Hines říká, že loňské prodeje pro něj byly zklamáním. Výsledky značky s největší pravděpodobností ovlivnilo zdržení příchodu nového Compassu na trh. Tento model je přitom vlajkovou lodí automobilky v segmentu středně velkých SUV. Letošní rok už bude v prodeji po celou dobu a následně budou přicházet i další novinky, které mají mít pozitivní vliv na prodej.
Další zajímavosti, novinky z automobilového a motoristického světa či recenze automobilů a motorek najdete na auto – moto magazínu motoristika.cz