Společnost Yamaha na sebe umí strhnout pozornost při každém faceliftu jednotlivých modelů, ale u skútrů X-Max se jim to obzvláště povedlo! Co nám skútry řady X-Max 125 kromě krásy nabízejí?
Nejmenší skútr z rodiny X-Max je s číslem 125
Ačkoli se jedná o nejmenší skútr z řady X-Max, (největšími sportovně laděnými skútry značky Yamaha nesou název T-Max) patří mezi nejoblíbenější. Čísla prodaných kusů mluví jasně, od roku 2006 se prodalo více jak sto čtyřicet tisíc!
Je nejvyšší čas, aby se X-Max 125 omladilo. A to nejeden faceliftem. Kromě designu se i technika na malém X-Maxu 125 kopíruje od větších exemplářů v podobě X-Max 300 nebo X-Max 400. I tyto modely prošly razantní změnou.
Yamaha X-Max 125 je ozvláštněna ostrými rysy s dominujícími LED světlomety a prakticky řešeným větrným štítem, který si můžete dle povětrnostních podmínek libovolně nastavovat. Oku dále lahodí dynamicky řešené linie na bocích, zasahující až k zádi. Při použití ve městě majitelé jistě potěší extra velký úložný prostor pod sedadlem, do kterého se s přehledem vejdou kromě většího nákupu i dvě integrální helmy. Yamaha myslí na pohodlí a potřeby každého řidiče, proto do modelu 125 implementovala bezklíčové startování i 12 V zásuvku, schovanou ve schránce u levého kolene.
Rozměry zajišťují svižnou a pohodlnou jízdu
Příjemný požitek z jízdy umocní rozměry skútru. Délkou disponuje na 2 185 mm, šířkou 775 mm a rozvorem kol 1 526 mm. O výkon se postará živý jednoválec, chlazený kapalinou o objemu 124 cm3 s točivým momentem 12 N.m při 6500 min-1.
X-Max 125 dále disponuje jednokotoučovými brzdami vpředu i vzadu o průměru 245 mm, ABS systémem, či TCS systémem kontroly trakce. Skútr je postaven na patnáctipalcovém kole vpředu a zadním čtrnáctipalcovým. K dispozici budou zákazníkům čtyři barevné varianty, pojmenované Sonic Grey, Phantom Blue, Radical Red a Blazing Grey.
Další zajímavosti, novinky z automobilového a motoristického světa či recenze automobilů a motorek najdete na auto – moto magazínu motoristika.cz