Nadupané Giannini 350 GP4 nese hromadu vychytávek od svých italských kolegů

0
531
Giannini 350 GP4
autor fotografie: wheelsmag.com

Italské Giannini patří mezi nejnadupanější malé vozy ve své třídě. Právě nyní byla představená nová verze, která se podobá Fiatu 500, dravostí se podobá spíše Abarthu a to díky motoru z Alfy Romeo 4C. Dokonce má pohon na všechny čtyři kola!

Giannini 350 GP4 se poprvé představilo v roce 1920 v Římě, kde sídlí dodnes. Historie vozů je velmi komplikovaná a u nás je značka poměrně málo známá. Známější je Abarth, vlastnící automobilka Fiat. Giannini 350 GP4 je sportovně laděný vůz pro běžné využití ve městech, mimo ně, ale také na okruhu!

Historicky známý Giannini se vrací v plné parádě

Nová Giannini 350 GP4 je věnována vzpomínce na dávnou historii, kdy se ulicemi velkých měst i na závodních okruzích proháněly dnes velmi oblíbené, městské vozy, Fiat 500. Současný moderní design, pocházející od designérů společnosti Gran Torino Engineering udává nový trend sportovně laděných malých vozů.

autor fotografie: wheelsmag.com

Rychlost mu udává motor z Alfy

Giannini 350 GP4 má pod kapotou neuvěřitelně našlapaný čtyřválec o obsahu 1,75 litru s 257 kW a 350 koňmi. Číslo 350 se objevuje v názvu nového Giannini a právem se jím může chlubit díky motorům implementujících se do Alfy Romeo 4. Náhon na všechna čtyři kola pak zaručují dokonalý posed na silnici i v ostrých zatáčkách a to i díky devatenáctipalcových kol.

Impozantní vzhled plný chladicích otvorů

Neotřelý vzhled nového Giannini 350 GP4 jsou pak přídavné reflektory na čelní masce. Větrací průduchy motoru jsou patrné na všech stranách kapoty, které se promítají po celém designu karoserie. Zadní část doplněná o velké křídlo je opticky skvěle uzemněna. Můžou za to především robustní nárazníky, vyčnívající na bočních stranách vozu. Velmi nás baví barevné varianty laku i možnost doplňkové výbavy v podobě designových spoilerů

Další zajímavosti, novinky z automobilového a motoristického světa či recenze automobilů a motorek najdete na auto – moto magazínu motoristika.cz

Vložit komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here