Francouzský výrobce endur Sherco, je mezi jezdci stále častěji slyšet v podobě skvělých výsledků například Maria Romana nebo Eade Younga, kteří patří mezi nejlepší fabrické jezdce. Co motorka nabídne?
Sherco 300 SEF Factory testováno přímo na trati
Společnost Sherco vždy představuje své modely ve verzích Racing, Six Days a až potom následují modely Factory. My jsme se dnes zaměřily právě na Factory, které si hravě poradí s cross-country tratí.
Sherco 300 SEF Factory, čtyřtaktní jednoválec, má nejlepší jízdní vlastnosti ve vyšších otáčkách, které si hravě poradí v extrémních tratích. Díky kvalitnímu rámu a silnému střednímu pásmu dobře sedí v ostrých zatáčkách i v blátivém terénu i na umělých překážkách jako jsou klády nebo gumy. Stavitelné pérování WP Xplor je k dostání v základní výbavě a umožňuje tak přesné nastavení pro vaše aktuální potřeby.
Výkon motoru se dá plynule regulovat v návaznosti s aktuálním stavem terénu. Motor s jezdcem ideálně komunikuje ve středním pásmu otáček, vyšší otáčky jsou pak vhodné pro motokrosové tratě. O ovladatelnost se postará poměrně nízká pohotovostní váha, která činí 105 kg. Sedlo v pozici na 950 mm je usazeno tak, aby měl jezdec motorku stále pod kontrolou i v extrémních podmínkách. K dispozici má zdvihy 300/330 mm, s motorem komunikuje šestistupňová převodovka.
Tyto parametry dělají z mašiny dobře čitelné a skvěle ovladatelné enduro. Stroj není agresivní a nabízí pohodovou jízdu úplně na všem. Motorka se dá pořídit za cenu 234 900 korun.
K dispozici je také dvoutaktní třístovka 300 SE-SD, která je naprostým kontrastem oproti slabší verzi 300 SEF. 300 SE-SD Factory jezdci nabízí například dva jízdní režimy, které mají neuvěřitelné reakce na plyn. Motor pak skvěle pracuje i v nízkých otáčkách, které snadno zdolávají i extrémní terén.
Další zajímavosti, novinky z automobilového a motoristického světa či recenze automobilů a motorek najdete na auto – moto magazínu motoristika.cz