Již třetím faceliftem se může chlubit vlajková loď Mazdy, Šestka. Vzhled se změnil jen nenápadně, velké změny se ovšem dějí pod kapotou. Bude nás nová Mazda 6 bavit?
Změna interiéru se příliš neliší od své předchůdkyně. Inovace nastala pouze v oblasti masky, kde byly implementovány světlomety s novými LED už v základní výbavě. Zato interiér získal nové, moderní vychytávky, které potěší milovníky moderního designu.
Zákazníkům je nabídnuta zbrusu nová možnost výběru prémiových materiálů v podobě dřeva či kůže Nappa, kterou si můžete interiér ozvláštnit. Do vínku byl Mazdě 6 přidán zbrusu nový tříramenný volant, velmi působivá a hlavně dobře ovladatelná je samostatně stojící, osmipalcová obrazovka infotainmentu a v neposlední řadě zobrazení všech dat o stavu vaší jízdy se bude promítat na head-up displeji. Novinky se objevili také u ovládání jednotlivých funkcí, například u ovladače pro klimatizaci. To vše podtrhnou velmi pohodlná sedadla, která jsou odvětrávaná.
Bezpečnost na prvním místě
Mazda 6 jde s dobou, proto vedle adaptivního tempomatu získáte také funkce stop&go, usnadňující samočinné zastavení a následné rozjetí. Potěší také kamera v rozsahu 360° v okolí vozu.
Pod kapotou se ukrývá nový 2,5 litrový čtyřválec
I když se změny navenek příliš neliší od své předchůdkyně, pod kapotou se ukrývají hotové poklady. Nově si můžete svou Mazdu 6 objednat se brusu novým, 2,5 litrovým čtyřválcem o výkonu 186 kW s točivým momentem 420 N. m. Tato varianta motoru je k dispozici pouze s automatickou převodovkou. Přeplňování je značeno písmenkem T a jde o novinku prostřednictvím Dynamic Pressure Turbo. Motor daroval Mazdě 6 větší CX-9!
Úsporný motor díky nové funkci
Ačkoli se jedná o čtyřválec, nutně to neznamená, že nebudeme stačit tankovat. Inovativní technologie zajistí, aby při rychlosti od 30 km/h do 80 km/h byly deaktivovány dva válce. Jejich (de)aktivace je velmi tichý proces, který řidič ani posádka v kabině nemá šanci rozpoznat.
Síla podvozku se ukáže nejen na silnicích
Stále větší poptávka zákazníků po SUV nebo paketu crossover přiměla konstruktéry k vylepšení také podvozku. Inovativní podvozek je v klíčových oblastech vyztužen tak, aby auto drželo jako přibité nejen na silnici, ale také mimo ni. S neutralitou pohodové jízdy ať už v extrémním terénu nebo v centru města se postarají přednastavená zavěšení kol a pevnější řízení.
Další zajímavosti, novinky z automobilového a motoristického světa či recenze automobilů a motorek najdete na auto – moto magazínu motoristika.cz