Honker je typ polského auta. To pochází z automobilového závodu FSC, polsky Fabryka Samochodów Ciężarowych. Tato automobilka byla založena už v roce 1950, tudíž je staršího data.
Vůbec jejich první auto spatřilo světlo světa 7. listopadu 1951. Továrna stojí v Lublinu. Co se týká automobilového trhu této firmy, tak kromě Polska se aktivně prodávala i v Česku. Hlavními odběrateli jak v Poslu, tak i v Česku byly armády. Pro ně se vyráběl obrněný transportér OT-64 SKOT. Tento transportér patřil v době svého vzniku k absolutní špičce. A to nejen v domácím, ale i ve světovém měřítku. Prodával se od roku 1964.
Pak už přišel Honker
Ano, to však o mnoho let později. Stalo se tomu v roce 1988. Původní název byl Tarpan Honker, později už se používalo jenom jméno Honker. Jedná se o polský terénní pickup, který se však už od roku 2007 nevyrábí. Kromě polské armády ho používala i ta v Iráku. Sice se uvádí rok výroby 1988, nicméně prototypy byly postaveny už v roce 1984. Stalo se tomu v Poznani. Jejich výroba byla založena na starším typu auta Tarpan. Až v uvedeném roce 1988 začala sériová výroba. Vyráběl se ve třech typech – Honker 4012 – pro 10 lidí, Honker 4022 – pickup a Honker 4032 – užší a kratší typ, jenž se nedostal do sériové verze.
Na konci roku 1996 automobilku zakoupila automobilka Daewoo. Chtěli vyrábět další verze, ovšem Daewoo zkrachovalo a výrobu převzala firma Andoria-Mot a Intrall. Ti v roce 2004 stvořili off road MAX a pancéřovanou verzi používanou v Iráku – Skorpion 3.