
PEUGEOT 208 je ztělesněním mladistvého vzhledu, který se ukrývá ve výrazné sportovní siluetě a jedinečném sedadle řidiče PEUGEOT i-Cockpit 3D.
Objevte strategii značky PEUGEOT Power of choice , v rámci které si můžete zvolit typ pohonu svého vozu: benzinový, naftový nebo elektrický , což vám zajistí dojezd 330 km.
Nabijení
Zásuvka CCS a zásuvka typu 2 pro nabíjení se nachází v zadní části karoserie. Domácí wallbox o výkonu 7 kW naplní baterii e-208 za pět nebo osm hodin, podle toho, zda je zvolena standardní nebo volitelná výkonnější palubní nabíječka. Expresní veřejná stanice stejnosměrného proudu o výkonu 100 kW umožní e-208 doplnit energii na cestách za méně než 30 minut. Za příplatek je k dispozici přenosná nabíječka, která umožňuje dobíjení baterií z domácí zásuvky. Uvnitř také není žádný vyhrazený prostor pro uložení kabelů.
Zdroj videa: youtube.com
Jak Peugeot e-208 jezdí?
Jelikož jsme si vše osahali, bylo by dobré se projet. Vzhled i pozice za volantem napovídají, že se nejedná o gauč na kolečkách. A je to vlastně tak. Podvozek je elasticky laděný . Není to těžké jako Mini. Nelze také odpojit hlídací elektroniku, také není potřeba počítat s účinnými skluzy. Baterie umístěné v podlahové desce výrazně snižují těžiště. Díky tomu je pohon e-208 dokonalý. Váha navíc je cítit a auto trochu ztrácí na agilitě, ale to mu vůbec nevadí.
Výhody
- Stylistika
- Jízda se sportovním nádechem
- Recepce
- Výkon
- Kvalita výroby
Nevýhody
- Žádné nastavení rekuperace
- Nízký jarní komfort
- Multimédia
- Multimédia
- a také multimédia
Další zajímavosti, novinky z automobilového a motoristického světa či recenze automobilů a motorek najdete na auto – moto magazínu motoristika.cz