Britská automobilka Gordon má poměrně krátkou historii, se svými vozy se však dostala do paměti nejednoho milovníka starých luxusních vozů.
Historie značky
Firmu Gordon-Keeble založil v roce 1959 Peerless John Gordon spolu s Jim Keeblem, který se stal Gordonovým společníkem. Jejich vize byla vyrábět vůz pod názvem Gordon GT. Šasi Peerless měl obsahovat osmiválec Buick s objemem 3,5 litru. Jenže ještě v předvýrobním období jej nahradil osmiválec Chevrolet 5,4 litru.
O design se staral Giuigiaro a podvozek měl pod taktovkou Bertone. Auto se dostalo na výstavu v roce 1960 na autosalonu v Ženevě, kde byl předváděn u stánku firmy Bertone. Výrobu komplikovali nespolehliví dodavatelé součástek a ještě před zahájením sériové výroby došly peníze. V tu dobu musela jít automobilka poprvé do konkurzu. K prodeji bylo tehdy nabídnuta nulová série devatenácti aut.
Změna majitele i jména
V roce 1965 koupili značku Geoffrey West a Harold Smith. S koupí přišla na řadu také změna oficiálního názvu na Keeble Cars LTD. Noví společníci dokázali opět rozběhnout výrobu, která však netrvala dlouho. Vyrobilo se pouze devadesát osm vozů a přišly další problémy. O rok později byl postavený poslední automobil a symbolické sté vozidlo bylo už postaveno z náhradních dílů.
Do dnešních dní stále existuje 95% všech vyrobených vozů. V roce 1969 vznikla opravna vozů Gordon-Keeble a její majitel Ernie Knot založil v roce 1970 klub majitelů těchto aut. Získal všech sto majitelů vyrobených vozů.